четвъртък

Ивена: На Жоро Главата не съм му виждала и малката главичка


Мъжемелачката Ивена отрича връзка с Жоро Главата

Мъжемелачката Ивена отрича връзка с Жоро Главата
Червенокосата амбиция на родния попфолк Ивена е набедена за една от най-големите мъжемелачки, ако се вярва на светските клюки.
Името й е замесвано с кого ли не, а в колекцията й има спортисти, мутри, политици, членове на правителството, руски баровци…
Името на певицата нашумя и около разигралия се мега скандал и побой с колежката й Габриела през 2009 г. Двете фолкдиви се хванаха за косите пред очите на всички, дошли да уважат годишните награди на сп. „Нов фолк”.
На въпрос на „Торнадо” имала ли е връзка с Жоро Главата преди време, Ивена отговаря: „Ако трябва да съм откровена, на този пич нито главата, нито която и да било друга част на тялото му съм виждала, за да сме имали някакви отношения. Изобщо не познавам този човек. Това е един от поредните слухове, пуснат по петите ми от мои антифенове, които явно са искали да ме наклеветят, но мен тези неща по-скоро ме забавляват, отколкото дразнят” – споделя Ивена.
„Пламен Константинов го познавам единствено от екрана на телевизора, където съм го мяркала, но никога не съм го сваляла, както и той мен. Най-вероятно са ми приписали нещо с него около едно мое изказване за него, след като стана Мъж на годината. Просто казах, че е пример за красив и талантлив спортист. И оттам някой е решил да ме вкара в авантюра с него” – твърди Ивена.

Източник kliuki.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар

Популярни новини

Архив на блога

Предоставено от Blogger.